Het idee en format Campagne Allemaal Roze Harten is genomineerd voor de Decade Innovation Award van het Ministerie van Sociale Zaken en Werkgelegenheid en Kennisplatform Integratie & Samenleving. Deze award komt voort uit de resolutie 68/237 van de Verenigde Naties; 2015-2024 Decennium voor Mensen van Afrikaanse Afkomst.
De campagne van Prospera Scenario, als vernieuwend idee dat bewustwording vergroot om racisme tegen te gaan, bestaat uit drie pijlers: 1. een korte documentaire over passie, waar mensen blij van worden en waar ze goed in zijn met oog voor de SDG’s van de Verenigde Naties 2. een kinder- en jeugdboek dat gaat over racisme en waarom racisme geen zin heeft, en 3. een script voor een spotje bij SIRE of Informatie Rijksoverheid.
Tegelijkertijd worden er tijdens deze campagne twee SDG’s (Sustainable Development Goals) naar voren gebracht, omdat de duurzaamheidsagenda van de Verenigde Naties altijd en overal telt. Dit zijn de SDG’s 10 en 16.